SP4N LAPOR! - System Zarządzania Skargami
SP4N LAPOR! to system zarządzania skargami, który umożliwia użytkownikom zgłaszanie skarg dotyczących usług publicznych na wszystkich szczeblach rządu. Opracowany przez Biuro Personelu Prezydenckiego, Ministerstwo Reformy Administracyjnej i Reformy Biurokracji oraz Rzecznika Praw Obywatelskich, program ma na celu zwiększenie udziału społeczeństwa w nadzorze programu i wydajności rządu w realizacji rozwoju i usług publicznych.
Dzięki SP4N LAPOR! użytkownicy mogą zgłaszać skargi za pośrednictwem aplikacji, strony internetowej, SMS-ów i mediów społecznościowych, które zostaną zweryfikowane przez administratora i przekazane do odpowiedniego organu w ciągu trzech dni roboczych. Program posiada również identyfikatory śledzenia, które umożliwiają użytkownikom wyszukiwanie skarg, opcje anonimowego i poufnego zgłaszania oraz funkcje mapowania i kategoryzacji do monitorowania problemów na różnych skalach i perspektywach.
Ogólnie rzecz biorąc, SP4N LAPOR! jest przydatnym narzędziem dla obywateli do wyrażania swoich skarg i poprawy jakości usług publicznych w Indonezji.
Opinie użytkowników o SP4N LAPOR!
Czy próbowałeś SP4N LAPOR!? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!